Tel.: +421 907 638 450    Zastihnete Nás: od 8:00 do 15:00h každý pracovný deň.


Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky

Body:

1. Údaje o predávajúcom
2. Ako nakupovať
3. Objednávka
4. Storno objednávky
5. Dodanie tovaru
6. Spôsob dopravy a platby
7. Záručné podmienky
8. Reklamačné podmienky
9. Alternatívne riešenie sporov
10. Ochrana osobných údajov

 

1. Údaje o predávajúcom


Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu https://www.gtcase.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Predávajúci je:
GT Products s.r.o., Čadca 497, 022 01
Všetky reklamácie a sťažnosti vybavujeme taktiež na tejto adrese. Predávajúci je platcom DPH.

IČO: 54298652
DIČ: 2121619258
IČ DPH: SK2121619258
Mail: info@gtcase.sk 

Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 78688/L


Mobil: +421 907 638 450 ( Po-Pia: 8:00 - 15:00hod )

Bankové spojenie IBAN: SK13 1100 0000 0029 4012 1098 (Prosíme zákazníkov - neuhrádzajte bankový prevod pred vystavením faktúry)

Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá objedná v internetovom obchode na webovom sídle https://www.gtcase.sk tovar alebo službu a uzatvorí s predávajúcim zmluvu na diaľku prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku vrátane nie však výlučne prostredníctvom telefónu, elektronickou poštou (ďalej len e-mail) alebo webovým rozhraním.

Dozorný orgán:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj 
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1   
Odbor výkonu dozoru za@soi.sk 
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68 
fax č. 041/763 21 39 
Kontaktujte nás pomocou formulára


Predaj tovaru prostredníctvom internetu sa riadi zákonom č. 102/2014 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení.

Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podľa tohto zákona k uzatvoreniu zmluvy dochádza momentom, keď spotrebiteľ obdrží od predávajúceho potvrdenie objednávky tovaru po jeho výbere z internetovej ponuky, teda na diaľku. 



Zmluva sa uzatvára minimálne na 24 kalendárnych mesiacov, teda bežnú dĺžku trvania záruky produktu, ak pri konkrétnom produkte nieje uvedené inak, teda viac ako 24 kalendárnych mesiacov (predĺžená záruka). Všetky objednávky podané prostredníctvom tejto internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí. Predmetné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku a na všetky vzťahy z nich vyplývajúce.


2. Ako nakupovať


Zákazník či objednávateľ si u predávajúceho z ponuky vyberie konkrétny produkt/produkty. Každý produkt má svoj osobitný popis vlastností, podľa ktorých sa kupujúci rozhoduje o kúpe produktu. Predávajúci nie je platcom DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny v závislosti od možných akcií či výpredajov. Ceny produktov sú uvedené bez poštovného. Dokladom o predaji na diaľku je faktúra, ktorá slúži aj ako dodací a záručný list a je dodaná na email poskytnutý kupujúcim. Ak kupujúci emailovú adresu neposkytne, je tento doklad priložený priamo v balíku spolu s tovarom.

Objednávať tovar je možné nepretržite 24 hodín denne. Pri nakupovaní nie je potrebná registrácia, no uľahčí Vám nakupovanie v budúcnosti. 


3. Objednávka


Tovar sa objednáva zadaním počtu kusov a následným stlačením tlačidla KÚPIŤ. Tovar sa automaticky vloží do košíka, ktorý je k nahliadnutiu stlačením ikony košíka vpravo hore. Na stránke KOŠÍK môžete ešte dodatočne upraviť počet kusov, pripojiť poznámku napr. farebná kombinácia, druh a iné, vyberiete spôsob dopravy a vyplníte dodacie - prípadne fakturačné údaje (OBJEDNAŤ), vyplňte formulár s osobnými údajmi, tel. číslom, e-mailom a dodacou adresou, zaškrtnite políčko so súhlasom spracovania osobných údajov a môžete vyjadriť nesúhlas, so zaslaním dotazníka spokojnosti v rámci programu Heureka - Overené zákazníkmi, nakoniec stlačte ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. Po jej odoslaní bude táto objednávka zaregistrovaná. Následne Vám na Vami uvedený e-mail príde potvrdenie o zaregistrovaní objednávky. Súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu objednávky. Táto informácia je taktiež uvedená pri tlačidle "Odoslať objednávku" a teda kupujúci je povinný po odoslaní objednávky za ňu zaplatiť jej cenu.


4. Storno objednávky a vrátenie tovaru


Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu v deň jej vystavenia, alebo v nasledujúci deň a to e-mailom či telefonicky. Akceptovanie storna objednávky bude potvrdené kupujúcemu taktiež e-mailom alebo telefonicky. Kupujúci môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od jeho zakúpenia. Tovar nesmie byť poškodený. Ak bolo už za objednávku zaplatené, no kupujúci chce i tak objednávku stornovať, je potrebné zaslať informácie o bankovom účte kupujúceho na ktorý mu bude späť zaslaná zaplatená cena za objednávku. Pri zrušení a storne objednávky si neúčtujeme žiadne poplatky ani penále.

Podľa § 8 zákona 102/2014 Z.z., môže spotrebiteľ (kupujúci) tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. V tomto prípade je spotrebiteľovi (kupujúcemu) vrátená celá fakturovaná suma za produkt. Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ (zákazník) je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby – podnikateľov ako aj fyzické osoby – nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí kupujúci v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. Tovar je potrebné vrátiť na adresu: GT Products s.r.o., Milošová - Nižné Megoňky 497, 022 01 Čadca. Tovar nesmie byť poškodený ani iným spôsobom nesmie byť znížená jeho hodnota.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu (ak je uvedenie do pôvodného stavu možné). V prípade ak nie je možné tovar uviesť do pôvodného stavu, bude tovar odoslaný naspäť ku kupujúcemu, bez nároku na vrátenie kúpnej ceny navyše kupujúci uhradí náklady spojené s opätovným zasielaním tovaru. Tovar vrátený na spôsob dobierky predávajúci neprevezme. Odporúčame Vám zaslaný tovar poistiť. Cena za tovar bude kupujúcemu vrátená po skontrolovaní vráteného tovaru najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.

V prípade ak si kupujúci zakúpi tovar v akciovom/výhodnom sete, je pri vrátení či výmene tovaru nutné zaslať späť celý set. Nie je možné set deliť či meniť jeho zloženie. V prípade vrátenia neúplného, znehodnoteného, poškodeného, znečisteného či používaného setu predávajúci ihneď upovedomí kupujúceho o chýbajúcej/poškodenej časti/častiach. Ak kupujúci nedoručí ani po vyzvaní predávajúceho zvyšné časti tovaru/setu, bude tovar odoslaný naspäť ku kupujúcemu, bez nároku na vrátenie kúpnej ceny navyše kupujúci uhradí náklady spojené s opätovným zasielaním tovaru. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú

- poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

Niektoré druhy tovarov predáva predávajúci ako poškodené - nefunkčné. Na tú časť tovaru, ktorá je nefunkčná či poškodená, sa záruka nevzťahuje. Kupujúci je pred zakúpením takéhoto tovaru upovedomený a to v popise daného produktu s priloženými fotografiami.


5. Dodanie tovaru


Objednaný tovar bude zaslaný na uvedenú adresu v priebehu 48 hodín ak nebude v košíku uvedené inak. Platí len v pracovných dňoch. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nebude možné vybaviť objednávku do 3 pracovných dní, budeme Vás o tom informovať telefonicky alebo mailom. Dodanie tovaru je prostredníctvom spoločností Slovenskej Pošty alebo Kuriérskou spoločnosťou -- . Dodanie tovaru sa pohybuje v rozmedzí od 1 do 3 pracovných dní ak nebude v košíku uvedené inak od odoslania objednávky kupujúcemu zo sídla predávajúceho.


Predávajúci sa zaväzuje:

• dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
• dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy


Predávajúci nezodpovedá za:

• oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
• oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou 


Kupujúci sa zaväzuje:

• objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
• zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky


V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, typ produktu, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 150 €, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky, mailom alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.


6. Spôsob dopravy a platobné podmienky


Spôsob a cenu dopravy si volí zákazník sám v "košíku". Najpoužívanejší spôsob platby za tovar je online prevod, platba kartou či dobierkou, kedy zaplatíte za tovar až po jeho prevzatí a to buď na pošte, alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti. Prepravné náklady hradí kupujúci a sú nasledovné:
 

Spôsob dopravy - Suma v EUR s DPH

- Osobný odber - LEN PLATBA ONLINE - 0€
- Balík na zákazníkom zvolenú poštu - 3,99€ (Pri objednávke nad 249€ je to 0€)
- Poštový kuriér - Kuriér Pošty - 5,99€ (Pri hodnote objednávky nad 249€ je to 0€)
- Kuriér SPS - 4,99€


Spôsoby platby: 

- Platba na dobierku - príplatok 1,50€
- Platba Online či klasickým prevodným príkazom - príplatok 0€
- Platba Kartou - 0€

 
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť cenu za dopravu počas akcií "poštovné zdarma". Vtedy sa cena za dopravu a taktiež hranice pre dopravu zdarma môžu líšiť. O akciách predávajúci informuje mailom alebo vyskakovacím pop-up oknom na stránkach predávajúceho či v košíku. Predávajúci si neúčtuje žiadne iné poplatky za poštovné či balné, len tie ktoré sú uvedené tu alebo v košíku pri objednávaní tovaru.


- Platba kartou, platobné tlačítka banky - poskytovateľ spoločnost ComGate Payments, a.s


Platba Kartou

Platba kartou prebieha ihneď pomocou platobnej brány Comgate. Tento spôsob platby je 100% bezpečný a pri úspešnej platbe je tovar zaplatený ihneď. Pri objednávke budete automaticky presmerovaný na zabezpečenú platobnú stránku, kde zadáte presné údaje o svojej karte a po vyplnení údajov platbu odošlete. Po úspešnej platbe budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka (Náš web) a budete informovaný o úspešnom spracovaní platby a objednávky.



Platobné tlačítka Banky

Tento spôsob platby prebieha podobne ako platba kartou, s rozdielom, že pri odoslaní objednávky budete presmerovaný na Vami vybraný web banky, do elektronického bankovníctva. Po prihlásení by sa Vám mal zobraziť predvyplnený formulár bankového prevodu, ktorý stačí už len odoslať / uhradiť / podpísať. Po úspešnej platbe budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka (Náš web) a budete informovaný o úspešnom spracovaní platby a objednávky.

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


7. Záručné podmienky


Na tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Záruka sa vzťahuje na preukázateľné výrobné vady spôsobené výrobcom. Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnym používaním a ošetrovaním tovaru spôsobené kupujúcim. Záruka sa taktiež nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním. Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak (predĺžená záruka teda 24 mesiacov a viac) a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. Ak dôjde k výmene vadnej súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, začína plynúť nová záručná doba 24 mesiacov na danú súčiastku.

Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním, vrátane neodborného servisného zásahu. Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účely podnikania s týmto výrobkom je stanovená na 12 kalendárnych mesiacov. Vrátenie prebieha prostredníctvom vyplnenia - reklamačného protokolu - a následného zaslania tovaru späť na Našu adresu GT Products s.r.o., Milošová - Nižné Megoňky 497, 022 01 Čadca pri splnení reklamačných podmienok z bodu 8. kde je uvedená taktiež adresa na reklamácie či vrátenie.

Na stiahnutie: - Reklamačný protokol -


Pozn: Pri vrátení tovaru je potrebné priložit pôvodnú faktúru - doklad o zakúpení. Ak neviete reklamačný protokol stiahnuť či vyplniť, postači priložiť pôvodnú faktúru, na ktorú môžete rukou napísať, čo požadujete. V prípade vrátenia prosím napíšte aj číslo účtu, kam budeme zasielať finančé prostriedky za vrátenie tovaru. Pokiaľ neviete faktúru vytlačiť, bude postačovať čistý papier, na ktorý napíšete všetko čo potrebujete vrátane čísla objednávky alebo čísla faktúry. 


8. Reklamačné podmienky


Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky, na mieste skontrolovať či balík - zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

Pri reklamácii: Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho – meno a priezvisko, prípadne údaje obchodnej spoločnosti/fyzickej osoby – podnikateľa, spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar je potrebné zaslať buď formou balíka, alebo doporučene ako list prostredníctvom pošty na túto adresu: GT Products s.r.o., Milošová - Nižné Megoňky 497, 022 01 Čadca. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Tovar odporúčame poistiť. Reklamovaný tovar musí byť dodaný mechanicky nepoškodený, bez neodborných zásahov. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

Predávajúci je zodpovedný za vady či poškodenie výrobku v prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, a tým má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ kupujúcemu vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.


Reklamáciu nieje možné uplatniť na poškodenie vzniknuté:

• prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
• znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
• používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
• zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
• pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
• záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach

Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné vrátane nákladov na doručenie opraveného tovaru kupujúcemu. V súlade s §598 zák. č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v platnom znení, má kupujúci nárok na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. Predávajúci rozhodne o reklamácii čo najskôr avšak najneskôr do 30 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. Záručná doba na ponúkaný tovar je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri tovare uvedená dlhšia záručná doba a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.


Po vybavení reklamácie bude kupujúcemu odoslaný opravený či nový tovar. Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Pre uplatnenie reklamácie postupujte nasledovne :Postači priložiť pôvodnú faktúru, na ktorú môžete rukou napísať, čo požadujete. V prípade vrátenia prosím napíšte aj číslo účtu, kam budeme zasielať finančé prostriedky za vrátenie tovaru a zašlite spolu s reklamovaným tovarom na našu adresu :GT Products s.r.o., Milošová - Nižné Megoňky 497, 022 01 Čadca. K zásielke je vždy potrebné priložiť kópiu faktúry - teda doklad o zakúpení. Pokiaľ to nebude možné, treba napísať aspoň číslo danej objednávky alebo číslo FA. Ak sa k týmto údajom neviete dopracovať, prosím, konktaktujte Nás na tel. 0907 638 450 a dané údaje Vám radi poskytneme :). Tovar zasielajte ako balík, nikdy nie ako dobierku, tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Reklamačný formulár na stiahnutie: TU

9. Alternatívne riešenie sporov:


Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@gtcase.sk alebo telefonicky 0907 638 450 do 14:30h v pracovné dni ) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint_sk 


Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.


10. Ochrana osobných údajov


S osobnými údajmi kupujúceho budeme zaobchádzať v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Všetky Vami zverené údaje nebudú poskytnuté tretej osobe, s výnimkou prepravcov či iných spoločností potrebných pre spracovanie objednávky. Údaje, ktoré nám poskytnete, sú po registrácii alebo prijatí objednávky uložené výlučne na serveri https://gtcase.sk a v žiadnom prípade nie sú prístupné iným tretím stranám ako je potrebné pre účel vybavenia objednávky.


V našich databázach sú ukladané nasledujúce osobné údaje:
V prípade fyzickej osoby – nepodnikateľa/spotrebiteľa: Meno, Priezvisko, Adresa, Telefónne číslo, E-mail. V prípade právnickej osoby - firma: Názov firmy, Meno zodpovednej osoby, Priezvisko zodpovednej osoby, Adresa sídla firmy, Adresa doručenia tovaru, telefón, E-mail. Všetky osobné údaje, ktoré nám pri registrácii alebo pri vytváraní objednávky poskytnete, slúžia výlučne na účely administratívneho spracovania Vašej objednávky, pre účely tvorby a archivácie daňových dokladov a chod internetového obchodu https://gtcase.sk

Vaše osobné údaje sa ukladajú v databázach https://gtcase.sk po dobu 3 kalendárnych rokov. O vymazanie osobných údajov z databázy môžete požiadať prostredníctvom e-mailu na adrese  info@gtcase.sk O vymazaní údajov resp. zrušení registrácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov prevádzkovateľ internetového obchodu https://gtcase.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytované tretej osobe. Kompletné znenie o spracovaní a ochrane osoných údajov nájdete tu: Spracovanie a ochrana osobných údajov.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZGIzMTI3Z